Monday, November 16, 2009

MAJLIS KONVOKESYEN KAWASAN

Majlis Konvokesyen Kawasan Kangar & Padang Besar telah diadakan pada 14 Nov 2009 lepas di Madrasah Ad Dinniah Islamiah (MADI) .Majlis berlangsung dengan meriahnya.Majlis tersebut telah dirasmikan oleh Pengarah PASTI Negeri Perlis, Saudara Mohd Sahir bin Ab RamanSatu kelainan di dalam Majlis Konvokesyen kali ini adalah pesembahan Nasyid dari Alumni PASTI.Kumpulan tersebut turut menjadi muzik latar sepanjang Majlis Penyerahan Skrol berlangsung.

Majlis Konvokesyen Kawasan Arau pula berlangsung sehari selepas Konvokesyen Kawasan Padang Besar & Kangar.Majlis tersebut diadakan di Dewan Sivik, Arau. Dewan tersebut segenap penjuru dipenuhi dengan tetamu yang terdiri daripada ibubapa pelajar dan tetamu jemputan.

Majlis tersebut dirasmikan oleh YB Ustaz Hashim bin Jasin ADUN Sanglang.YB Rus'sele Eizan ADUN Simpang Empat turut bersama di dalam Majlis Konvokesyen.

Antara ucapan Perasmi,Ust Hashim memetik kata-kata hukamak.Mendidik dan mengajar kanak-kanak umpama memahat pada batu.Yang membawa maksud kanak-kanak mudah diajar dan difahami serta akan terus kekal diingatan mereka.

Timbalan Pengarah menyampaikan cenderahati kepada YB Ust Hashim Jasin

Pengarah Jabatan PASTI Negeri Perlis sedang menyampaikan skrol kepada salah seorang pelajar PASTI Kawasan Arau

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...